Pentru a include în mixul de chiriaşi reputate branduri internaţionale, proprietarii de malluri se arată dispuşi să le acorde acestora diverse stimulente financiare. În perioada de recesiune, chiriile pentru spaţiile comerciale din Capitală – fie ele în malluri sau stradale – s-au diminuat, în medie, cu circa 40%. De menţionat este că ajustări notabile ale preţurilor au avut loc doar în primii doi ani de criză, următorii doi fiind caracterizaţi mai degrabă de stagnare, potrivit unui raport de piaţă realizat de compania de consultanţă Jones Lang LaSalle (JLL). Astfel, dacă în 2008 tarifele practicate pentru spaţiile prime de proprietarii bucureşteni de malluri se ridicau la 100-115 euro pe metru pătrat, în 2009 pretenţiile acestora scăzuseră la 70-85 de euro pe metru pătrat, iar în 2010 ajunseseră la 65-80 de euro pe metru pătrat. Pe de altă parte, în momentul de faţă, chiria medie pentru spaţiile prime – 60-70 de euro pe metru pătrat –
Stiri si informatii din Roamania si Romani de pretutindeni.